۱۰ درس درباره سئو که در ۱۰ سال گذشته آموخته ایم

در ماه دسامبر ، رتبه بندی وب پیشرفته ۱۰مین سالگرد خود را جشن می گیرد. ده سال مرد ، ده سال !!!

این زمان خوشبختی ماست ، با خاطرات خوب برای به اشتراک گذاشتن و پروژه های جسورانه برای آینده. با خوشحالی بسیار ، می خواهیم از همه کسانی که در طول این سفر موفق در صنعت SEO پشتیبانی می کنند ، تشکر کنیم.

برای این رویداد ، ما ۱۰ درس را که در طی این دهه آموخته ایم گرد هم آورده ایم و جالب ترین واقعیت ها در مورد AWR را به اشتراک می گذاریم.

رتبه بندی وب پیشرفته تولدت مبارک!

این قانون طلایی است که سئو ها هنگام کار با مقادیر زیادی از داده ها یاد می گیرند.

برای پاسخگویی به این نیاز ، ما فیلترها و هشدارهای ایمیل را معرفی کردیم تا کاربران AWR بتوانند از فیلترهای از پیش تعریف شده مانند “Move Up Up” یا “Moved Down” استفاده کنند تا ببینند در SERP ها چه اتفاقی افتاده است.

اما نوبت ما این بود که قانون طلایی ساختن نرم افزار را یاد بگیریم: قدرت را به کاربران بدهید!

این اتفاق در حالی رخ داد که آرون وال ، بنیانگذار SEO کتاب ، با استفاده از معیارهای مورد نظر خود ، به شما این امکان را داد که به شما توانایی ایجاد فیلترهای دلخواه را در AWR ایجاد کنند. این تغییر یکی از پیشرفتهای قابل توجه در برنامه بود (و هنوز هم هست). (ممنون آرون!)

در سال ۲۰۱۲ ، رتبه بندی وب پیشرفته به شما کمک می کند فیلترهای سفارشی ایجاد کرده و برای اطلاعاتی که بیشتر مربوط به فعالیت تجاری شما باشد ، هشدارهای ایمیل دریافت کنید.

اینها کلمات بزرگی هستند ، اما درست همان است. مهم نیست که موتورهای جستجوگر بین المللی چه مقدار متفاوت باشند ، جایی که یک SERP نیز هست ، شخصی نیز در تلاش برای بهینه سازی وب سایتهای خود است.

بلافاصله پس از انتشار نسخه اول ، متوجه شدیم که بسیاری از کاربران AWR از کشورهای مختلف ، نه تنها از ایالات متحده آمریکا وارد کشور می شوند ، بنابراین ما به این ایده رسیدیم که بتوانیم از پشتیبانی برای ردیابی کلمات کلیدی بین المللی استفاده کنیم. این کار با زبان فرانسوی آغاز شد ( Bonjour a tous! ).

در سال ۲۰۱۲ ، AWR پشتیبانی از شخصیت های خاص در کلمات کلیدی هر الفبای: لاتین ، عبری ، سیرلیک ، ژاپنی ، چینی یا کره ای. گزارشهای AWR همچنین از جهت راست به چپ به زبانهای عبری و عربی پشتیبانی می کنند.

با افزایش محبوبیت این برنامه در بین SEO ، بسیاری از مشتریان ما همزمان با آن احساس نیاز به چندین کاربر را که باهم در AWR کار می کنند احساس کردند.

در نسخه ۶ (۲۰۰۷) بود که ما راه حل AWR Server را منتشر کردیم ، با یک بانک اطلاعاتی متمرکز که در آن همه افراد در یک آژانس می توانند مشتریان را با هم به اشتراک گذاشته و مدیریت کنند. در آن زمان ، راه حل برای LAN ها توسعه داده شد و تعداد کمتری از اتصالات همزمان مشتری را امکان پذیر می کرد.

راه حل

در سال ۲۰۱۲ ، بانک اطلاعاتی AWR Server برای اتصالات از راه دور قابل گسترش و بهینه سازی است.

در سال ۲۰۰۷ ، Google با اجرای “جستجوی جهانی” در مقیاس وسیع ، تغییر عمده ای در SERP های خود ایجاد کرد. ما به زودی موتور جستجوی گوگل Universal را در AWR پیاده سازی کردیم ، اما تعداد کمی از کاربران در واقع از آن در برنامه استفاده می کردند.

چهار سال بعد ، ریچارد باکستر ، بنیانگذار SEOgadget با یک ایده درخشان روبرو شد. وی پیشنهاد کرد که گزارش های AWR باید نوع نتیجه را در کنار هر موقعیت رتبه بندی نشان دهند. این به نظر می رسد یک تغییر کوچک اما با تأثیر بسیار خوبی است (از شما متشکرم ریچارد!).

ستون نوع نتایج را در سال ۲۰۱۱ اضافه کردیم و ناگهان همه در چندین گزارش شروع به استفاده از گوگل Universal کردند.

امروز ، گوگل Universal یکی از پرکاربردترین موتورهای جستجو در AWR است. علاوه بر دیدن نوع نتیجه هر موقعیت ، می توانید با انتخاب نوع دقیق نتایج جستجوی عمودی که می خواهید ردیابی کنید ، خواص موتور جستجو را نیز سفارشی کنید.

حدود یک سال و نیم پیش ، پس از بحث و گفتگو با یان لوری ، مدیر عامل شرکت Portent در MozCON ، فیلیپ پترسکو ، مدیر عامل شرکت Caphyon ، با این مقاله بازگشت. او از ایده شناسایی روندهای جدید سئو با AWR بسیار هیجان زده بود و این اولین چیزی بود که وی به ما نشان داد: