۱۰ پیش بینی برای ۲۰۱۷ در سئو و بازاریابی وب

به آهستگی اما مطمئنا ، جهان به یک دوره دیجیتالی و تنها آنلاین روی می دهد. ما به زودی نه تنها از تبلیغات چاپی و اعتماد به کاغذ متوقف خواهیم شد بلکه فراموش خواهیم کرد که در گذشته نیز چنین کاری کرده ایم.

دیجیتال

مشاغل بیشتر و بیشتر برای ارتقاء دوستداری با محیط زیست و ایجاد کمپین های مقرون به صرفه به سمت استراتژی های آنلاین هستند. زمان بهتری برای بررسی برخی از روندها و امکاناتی که پایه و اساس SEO و بازاریابی وب را در سال آینده ایجاد کند وجود ندارد.

محیط زیست

بازاریابی فقط برای تلفن همراه

اگر چند سال اخیر در تجارت بازاریابی بوده اید ، شاهد افزایش محبوبیت سیستم عاملهای سازگار با موبایل بوده اید.

موبایل

بیشتر و بیشتر افراد ، کل کار و روش زندگی خود را بر روی تلفن های هوشمند ، تبلت ها و وسایل خود پایه گذاری می کنند. به راحتی قابل درک است که چرا شرکت ها و مشاغل به سمت توسعه برنامه های کاربردی فقط برای موبایل ، کمپین های تبلیغاتی و سیستم عامل های دوستانه سئو در موبایل روی می آورند.

بازاریابی محتوا مسلط خواهد شد

بازاریابی محتوا

همه ما می دانیم که به هنگام استفاده صحیح از بازاریابی محتوا می تواند چقدر قدرتمند باشد. با افزایش پیشنهادات ، منابع ، مشاغل و “رویاها بسیار زیاد” ، مردم در انتخاب کسی که باید اعتماد کنند دقت بیشتری می کنند.

بازاریابی محتوا بهترین راه برای نزدیک شدن به مشتری جدید یا موجود و برقراری یک رابطه خوب است که به نفع هر دو طرف است. در عصری که همه چیز با فشار یک دکمه در دسترس است ، مردم به اتکا به ساده و واژگانی قدیمی برمی گردند و بیش از هر شکل دیگری از تبلیغات به بازاریابی محتوا اعتماد می کنند.

محتوای کوتاه در مدت طولانی محتوای

افراد نه تنها فاصله کوتاهی از توجه دارند بلکه در صورت نیاز به سه صفحه برای بیان یک واقعیت ساده ، به احتمال کمتری به شما اعتماد خواهند کرد. Google این را می داند ، و به همین دلیل است که سئو به جای محتوای چند صفحه ای که تبلیغات بی شماری دارد و پنجره هایی که صفحه را مسدود می کنند ، به سمت مطالب کوتاه تر و مرتبط تر حرکت می کنند.

نوشتن مطالب کوتاه تر و مستقیم تر که به خواننده احترام می گذارد ، رتبه بهتری به دست می آورد. در حالی که مواردی وجود دارد که استفاده از مطالب کوتاه برای آنچه می خواهید بگویید کار نمی کند ، دادن تماس های واضح به افراد و ایجاد انگیزه برای “نگاه کردن” نتیجه به مراتب بهتر خواهد داد.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) حتی بیشتر تکامل می یابد

به عنوان تنها روشی که برای بیشتر مشاغل آنلاین کار می کند ، PPC به یک استاندارد صنعتی برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. گوگل الگوریتم جدیدی را برای ابزار Adwords خود ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد دریابند کدام کلمات کلیدی مناسب ترین آنها است.

سئو آنها نه تنها تکامل یافته تر شده بلکه به خودی خود هوشمند بوده و قادر به تعیین چه چیزی محتوای اسپم است و چه چیزی مربوط به جستجوی جستجو شده است.

اسپم

مشاغلی که می خواهند در بستر جستجوی گوگل توسعه و پیشرفت کنند ، حتی بیشتر به این کلمات کلیدی اعتماد خواهند کرد و یاد می گیرند چگونه از آنها به روشهای هوشمندانه استفاده کنند. ایجاد محتوای طعمه کلیک سخت تر خواهد شد و به لطف تکامل PPC کیفیت و کیفیت بیشتری در وب خواهیم دید.

جستجوی صوتی از هر زمان دیگر اهمیت بیشتری خواهد یافت

ما مانند هر فناوری جدید یا حیله گری ، ما سریع از تکنولوژی جستجوی صوتی جدید گوگل استفاده نکردیم. در حالی که برنامه های کاربردی واضح است و به نفع هر کسی که قادر به تایپ کردن آنچه می باشد نیست ، می باشد ، جستجوی صوتی اکنون فراتر از آن خواهد رفت.
همه مردم در سراسر جهان هر دقیقه دقایق شلوغ تر هستند و ما به سرعت در شرایطی قرار می گیریم که حتی وقت برای توقف و درخواست خود را نداریم.

گوگل به توسعه و پیاده سازی فناوری صوتی در هر ابزاری که در اختیار دارد ، ادامه خواهد داد و مشاغل را مجبور می کند تا با تغییرات جدید سازگار شوند. SEO متفاوت خواهد بود ، دشوارتر نخواهد بود ، به گونه ای که به متخصصان بازاریابی اجازه خواهد داد تا سکوهای خود را بهینه کنند و به جستجوی صوتی اجازه دهند تا رتبه خود را ارتقا دهد.

با وجود توسعه سریع و جهانی در جهان ، حتی ممکن است برخی از صفحات کیبورد اختصاصی تلفن های هوشمند را بعضی اوقات از دست بدهیم.

مشتری بیش از هر زمان دیگری اهمیت خواهد داشت

اگرچه درست است که ما برای مشتریان خود محتوا ایجاد می کنیم ، روندهای جدید به ما نشان می دهد که این روش تفکر به سرعت در حال تحول است. کسب و کارها مجبورند محتوای شخصی سازی شده متناسب با نیازهای خاص کاربران خود ایجاد کنند تا در بازار مرتبط باشند.

اپل ایده مناسبی در مورد توسعه دستگاههای خود دارد – آنها برای مشتریان ایجاد شده اند نه برای درآمد. درآمد فقط یک اثر جانبی یک استراتژی تجاری هوشمند است.

به منظور ارتباط و ماندن در این امر ، گوش دادن به مشتریان مهم خواهد بود. سیستم عامل های اختصاصی که امکان ارتباط مستقیم و مدیریت محتوا در جامعه را فراهم می کنندتبدیل به یک چیز عادی می شود.

با نگاهی به لیست سرویس های برتر نوشتن ، ایده خوبی را در مورد رضایت خواننده به شما نشان می دهد. این فقط به روابط حرفه ای مربوط نمی شود – شرکت ها اگر بخواهند در بازار رقابتی بمانند ، باید کمی بیشتر درهای خود را برای طرفداران خود باز کنند.

کلمات کلیدی به آرامی کم اهمیت تر می شوند

با تکامل PPC ، کلمات کلیدی به دلیل واقعیتی که الگوریتم جستجوی گوگل در گذشته از آنها تحول یافته است ، نقش کمتری نسبت به گذشته ایفا می کنند. اکنون به اندازه کافی هوشمند است که می تواند کلمات کلیدی را با دقت از مطالب مرتبطی که کاربر در جستجوی آن است متمایز کند.
برای جستجوگرها و بازاریابی مبتنی بر وب ، محتوای با کیفیت به معنای اطلاعات به روز ، محتوای دقیق و ساختاری است که ارزش و رضایت مشتری را به ارمغان می آورد ، و بهینه سازی فنی قوی است.

ما دیگر محتواهایی نخواهیم داشت که به وب سایتهای دارای آگهی تبلیغاتی بپردازند که مردم را طعمه می زنند تا بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه ارزش ، آن درآمد ناچیز را بدست آورند. اصطلاح “کلمه کلیدی” به سادگی با “پرداخت به ازای هر کلیک” جایگزین می شود و ما محتوای خود را به روشی کمی اصلاح و ساختار بندی می کنیم.

این به معنای فرصت های جدید برای بازاریابی محتوا و متخصصان SEO است که آزادی و خلاقیت بیشتری را می خواهید به جای بهینه سازی کلید واژه خشک که در درازمدت به هیچ کس خدمت نمی کند.

خلاقیت

تبلیغات بومی مسلط خواهد شد

همه ما نمونه های مدرن از تبلیغات بومی را مشاهده کرده ایم – آنقدر هوشمندانه و کاملاً درست شده است که نیمی از زمانی که حتی متوجه آن نمی شوید. آنچه که تبلیغات بومی به بهترین وجهی انجام می دهد ، با محتوائی که برای کسب درآمد تلاش می کند ترکیب شده است.

کارشناسان بازاریابی وب موافقت خواهند کرد که تبلیغات بومی نه تنها دسترسی بیشتری را به همراه می آورد بلکه می توانند کاربران بیشتری را نیز تبدیل کنند. این امر به این دلیل نیست که محصول بسیار خوب است ، غیرممکن است ، بلکه به این دلیل که هیچ چیزی را به کاربر تحمیل نمی کند.

سئو به حدی تکامل یافته است که به طور خودکار صفحات دارای آگهی را رد می کند زیرا این موارد تقریباً همیشه وجود دارد که چند PPC را قبل از شناسایی و از بین بردن پایین می آورند. اگر بخواهیم با پیروان خود به یک رابطه متقابل سودمند برسیم ، باید از تبلیغات بومی به روشهای هوشمندانه و شهودی استفاده کنیم.

رسانه های اجتماعی به استاندارد صنعت تبدیل می شوند

در حالی که فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و خدمات رسانهای اجتماعی مشابه ، استراتژیهای تبلیغاتی مدرن و پرطرفدار را تا زمانی که وجود داشته باشند ، پیاده سازی کرده اند ، اما آنها نیز سود بسیار خوبی را برای ما فراهم کرده اند.

بازاریابی وب همچنان در حال تحول و تحول در اطراف این سرویس ها خواهد بود ، نه تنها به صاحبان بلکه مشاغل شخص ثالث اجازه می دهد تا تبلیغات و تبلیغات خود را گسترش دهند تا تأثیر حداکثری بر مخاطبان خود داشته باشد. در برخی موارد ، حتی ممکن است هوشمندانه باشد که کل تجارت خود را تنها در رسانه های اجتماعی مستقر کنید. هیچ راه بهتری برای پخش این کلمه وجود ندارد تا استفاده از شیک ترین سرویس ها در اینترنت که همه افراد در این سیاره به طور روزانه به آن دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند ، وجود نداشته باشد.

ساختن محتوا با مشارکت مداوم

هنگام ایجاد محتوا ، بندرت به برنامه های بلند مدت آن فکر می کنیم. جهان چنان سرعتی در حال پیشرفت و تغییر است که ما در حوادث امروز گرفتار می شویم و آنقدر فکر نمی کنیم که فردا برای یک لحظه فکر نکنیم.

وقتی صحبت از SEO و تحولات جاری می شود ، بیشتر و بیشتر مطالب درگیر مشغول رتبه بهتری نسبت به مقالات “اخبار روز” می شوند. اطلاعات مربوطه را دوست دارند ، اما حتی بیشتر ، آنها اطلاعاتی را دوست دارند که ماهها بعد از انتشار مطالب مربوط به ماه باقی بماند نیست.

محتویاتی که در مدت زمان طولانی مربوط می شوند و بازدید مداوم می کنند ، به عنوان مهم شناخته می شوند و روند خیلی به مراتب بهتر از محتوا را نشان می دهند که به فلاش لحظه ای علاقه توجه دارد. کارشناسان بازاریابی وب مجبورند هنگام تدوین استراتژیهای تجاری خود این واقعیت را در نظر بگیرند زیرا این امر نه تنها به رتبه بندی آنها کمک می کند ، بلکه به صورت بسیار بهتر از کلمه دهان نیز گسترش می یابد.

در نتیجه

با پیشرفت اینترنت ، سئو و بازاریابی مبتنی بر وب ، روز به روز ، تصور کردن همه فن آوری ها و فرصت های هیجان انگیز جدید که به دست ما می رسد ، دشوار است. استفاده از برخی از این روندها و پیشرفت های SEO مطمئناً در رسیدن به مخاطبان گسترده تر و تأثیرگذاری بر رقبا ، مزیت شما را رقم خواهد زد.

این پیشرفت ها همیشه تغییر می کند و کمابیش به آن اهمیت می یابد ، بنابراین پیروی از هر روند جدید همان اندازه اجرای آن در درجه اول مهم است.

خلاصه داستان: ده پیش بینی برای سئو و توسعه بازاریابی مبتنی بر وب که به شما در تطبیق و موفقیت در سال آینده بر اساس تحقیقات صنعت کمک می کند.