۱۰ دلیل عدم وجود اینفوگرافیک در سئو

هفته گذشته ، رند فیسکین یک فیلم نسبتاً ناسازگار در Moz.com در مورد ارزش اینفوگرافیک و چرا باید آنها را با عناصر بصری روی صفحه جایگزین کرد.

در حالی که من موافقم که در ۹۰٪ موارد اینفوگرافیک ها ضعیف تحقیق و طراحی شده اند ، نوشتن چنین نوع رسانه ای ارزشمند ناعادلانه نیست. اینفوگرافیک خوب با تجزیه اطلاعات پیچیده در قسمتهای قابل هضم و دیدنی ، خواننده را درک می کند.

در این مقاله ، می خواهم توضیح دهم که چرا اینفوگرافیک های با کیفیت بالا یک سلاح ارزشمند در زرادخانه بازاریاب ورودی هستند.

۱ ٫ اینفوگرافیک ها دارایی های قابل اشتراک ، قابل ارتباط و همیشه سبز هستند

اینفوگرافیک بر روی باند بصری پرش کرده است و به عنوان نوعی از محتوای قابل اشتراک گذاری منفجر شده و نتایج قابل اندازه گیری را برای بازاریابان تضمین می کند.

اینفوگرافیک ها همچنین محتوای همیشه سبز را ارائه می دهند. اگر یک خبر خبری یا نظرسنجی جنجالی برانگیخت ، اگر در “زمان مناسب” به “مخاطب مناسب” برسد ، باعث افزایش سهام اجتماعی می شود ، اما از تجربه من این نوع روابط عمومی بسیار مهمتر و از دست رفته است. با یک اینفوگرافیک ، یک دارایی قابل پیوند دائمی دارید که ارتباط آن را حفظ می کند و ماه ها بعد از انتشار آن در وب سایت شما سهام دریافت می کند.

۲ Research تحقیقات اینفوگرافیک را می توان در یک برگه سفید یا مطبوعات منتشر کرد!

۳ ٫ اینفوگرافیک ها مارک هایی را برای دستیابی به کشش و پیوند در صنایع دشوار و پیچیده فراهم می کند

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد اینفوگرافیک این است که آنها می توانند در صنایعی نفوذ کنند که موانع سنتی برای محتوا و پست های مهمان بسیار بالا باشد.

به عنوان مثال ، تجارت با فرکانس بالا (HFT) یک صنعت پیچیده فناوری است که حول کابل های انتقال مایکروویو ، داخلی سازی مبادله ، میکروچیپ ها و موارد دیگر می چرخد. به هیچ وجه تیم ما قادر به نوشتن مقاله ای با اندازه کافی بالا در این صنعت نیست.

با این حال ، هنگامی که ما یک اینفوگرافیک واقعاً ساده را راه اندازی کردیم که یک بازه زمانی برای تاریخ HFT را نشان می داد ، توسط نیمی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان در این بازار تهیه و منتشر شد. در این مثال ، اینفوگرافیک ما راهی را برای شکستن به دنیای پیچیده HFT به ما می دهد که در غیر این صورت نمی توانستیم انجام دهیم.

۴ ٫ از لینک های خارج از صنعت خود کسب کنید

من اینفوگرافیک را در RightCasino.com ایجاد کردم که از عنصر شانس در قمار به عنوان یک تخته سنگ استفاده کرد تا شانس رسیدن به هر قسمت از محتوای وب را بررسی کند. این پیوندها از سایتهای معتبر مانند Cheezburger.com و Business2Community.com کسب شده است.

۵ ٫ به ساختن پیوندهای ویرایشگر در پست های مهمان کمک کنید

دنیای ارسال مهمان در حال تغییر است و دستیابی به پیوندهای طبیعی و دارای تحریم ویرایش شده با محتوای شما دشوارتر می شود. وب مسترها سیاستهای پیوندی خارجی سختگیرانه تری اتخاذ می کنند. اینفوگرافیک ها بهانه ای می شوند تا بتوانند به سوت سایت شما برگردند و به خواننده ارزشی ارائه دهند.

استراتژی ارتقاء اینفوگرافی از طریق بازاریابی محتوا تا حد زیادی به روش تماس بستگی دارد. به عنوان مثال ، در توییتر باید پیام ها را کوتاه و ساده نگه دارید – فقط اگر RT طرفدار زیادی دارید ، از RT بخواهید. وقتی خبرهای مطبوعاتی را به روزنامه نگاران ارسال می کنید ، دیگر نیازی به شخصی سازی آن ندارید ، زیرا این همه عناوین است. اگر با وبلاگ نویسان روبرو هستید یا به دنبال انجام نوشتن هستید ، باید ایمیل ها را شخصی سازی کنید و بگویید که خوشحال می شوید که یکی از محققان خود را برای ارائه مقاله همراه با برخی از “داده های ناشناخته” دیگر خوشحال کنید. این انگیزه دیگری برای انتشار کار شما به آنها می دهد.

بازاریابی محتوا

هرگز پیوند را نپرسید ، به هر حال باید به صورت طبیعی درون محتوا تعبیه شود. با توجه به موضع اخیر گوگل در مورد کاهش ارزش پیوندهای جاسازی شده خودکار ، پیوندهای سرمقاله در محتوای شما بعد هستند.

۶ to توضیح داده های پیچیده ، حقایق و ارقام از طریق فرم ویژوال آسان تر است

۷ ٫ “Stat-Jacking”: روزنامه نگاران غالباً اعتبار خود را برای آمار به شما می دهند

این ممکن است بی پروا باشد – اما مقصر نیستید. بسیاری از روزنامه نگاران اگرچه این آمار مربوط به مکان دیگری است (همانطور که در منابع خود ذکر شده است) ، اعتبار خود را برای آمار در اینفوگرافیک به شما می دهند. اتفاقاً ، منابع موجود در اینفوگرافیک شما نشان دهنده پیوندهای مهم ارتباطی هستند.

۸ ٫ اینفوگرافیک ها نباید گران باشند

من می دانم که ۹۰٪ اینفوگرافیک ها زباله به نظر می رسند. بنابراین نمی خواهم فضیلت های یک ساعته اینفوگرافیک را از fiverr بیان کنم. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید هزاران نفر را در آژانس طراحی اینفوگرافیک جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر مایل به صرف وقت در جستجوی آنها هستید و تحقیقات و خلاصه های خود را ترتیب می دهید ، می توانید تعداد زیادی از طراحان گرافیک مستقل با کیفیت بالا را از سایتهایی مانند PeopleperHour.com و Microlance.com به قیمت ۵۰۰ دلار پیدا کنید.

قیمت

۹ ٫ اینفوگرافیک ابزاری عالی برای جاسوسی از اخبار است

News-jacking هنر گرفتن از رویدادها یا داستانهای خبری و تبدیل آنها به فرصتهای مهم بازاریابی برای برند شما است.

اینفوگرافیک ها برای جبران خبری خوب هستند زیرا وقتی گزارش اخبار را می دهند چیزی به ویرایشگران ارائه می دهند. آنها برای انتشار و تجزیه و تحلیل داده ها بسیار مفید هستند زیرا به انتقال موثرتر ارقام کمک می کنند. به عنوان مثال ، تصور کنید اگر کنگره ناگهان اعلام کرد که آمریکا کسری تجاری ۵ تریلیون دلاری دارد. سپس می توانید از این داده ها برای ایجاد یک اینفوگرافیک استفاده کنید که نشان می دهد با این پول چه می توانید خریداری کنید ، به عنوان مثال. ۵ تریلیون دلار برابر است با “۵۰ جزیره خصوصی در اقیانوس آرام” یا “یک فراری برای هر شهروند ایالات متحده”.

دلار

مثال خوب دیگر اینفوگرافیک CNBC ، که پچ پچ اجتماعی IPO توییتر را با IPO فیس بوک اندکی پس از عمومی شدن توییتر مقایسه کرد.

۱۰ ٫ اینفوگرافیک ها دارای نتایج قابل اندازه گیری و ROI هستند

از مزایای اینفوگرافیک این است که آنها نتایج قابل اندازه گیری سریع مانند سهام اجتماعی ، Backlink ، استناد و ترافیک ارائه می دهند. این نتایج به سئو ها اجازه می دهد تا یک گزارش جامع ROI را برای مشتریان خود ایجاد کنند. از طرف دیگر اندازه گیری نتایج ده ها عنصر بصری فردی و توجیه صرف هزینه مطالب ، بسیار سخت تر است.

Backlink