۱۲ استراتژی جامد با بودجه کم اما برای تقویت برنامه بازی های اجتماعی خود در سال ۲۰۱۸

این روزها رسانه های اجتماعی دیگر استراتژی خوبی برای تجارت ندارند. این یک ضرورت است. و چرا اینطور نیست؟

نامزدی مشتری. منجر می شود. تبدیل گوگل Rankings. این روزها سوار بر شانه های رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است. چیزهای زیادی در معرض خطر است

جای تعجب نیست که هر دو مشاغل بزرگ و کوچک برای بهره برداری بیشتر از فعالیتهای رسانه های اجتماعی خود ، بالای وزن خود فشار می آورند. طبق گزارش رسانه های اجتماعی Sensis 2018 ، مشاغل کوچک نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۲ درصد بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی هزینه می کنند – که بسیار مبهوت است.

بنابراین ، در هر صورت ، شانس خوبی وجود دارد که تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی شما در این همه سر و صدا غرق شوند. و در صورت اتفاق افتادن صاحب مشاغل کوچک ، با توجه به نوع پولی که برای برنامه های پرداخت شده در رسانه های اجتماعی خود نیاز به پمپ کردن دارید ، می تواند کشنده تر باشد.

به همین دلیل است که کشف استراتژی های جدید با بودجه کم که به شما کمک می کند استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را از نظر میزان دستیابی و تبدیل به شما بچرخانید ، بسیار مهم است.

نکاتی که در اینجا توضیح دادم ، صرف نظر از اندازه ها و شکل های آنها و شرایطی که در حال حاضر در آن قرار دارند ، هم برای مشاغل بزرگ و کوچک رایج است:

# ۱ مشتریان خود را به عنوان قهرمان بازیگران کنید

بله ، مشاغل این قدرت را دارند که یک شبه مشتریان را به قهرمانان تبدیل کنند.

به سادگی یک فیلم زنده Facebook ، یا یک اینستاگرام ویدیویی را خریداری کنید که خریدهای آنها را از فروشگاه شما نشان می دهد و سپس تبلیغ آنها را در صفحات کسب و کار Facebook و Instagram خود شروع کنید. این در مورد آن است!

حالا بنشینید و استراحت کنید.

در هیچ زمان نمی توانید مشتری ، مشتری ، تمجید و توجه خود را جلب کنید.
همانطور که معلوم می شود ، ارتباط با مشتریان و حل و فصل پرس و جوهای آنها فقط بخشی از داستان رسانه های اجتماعی است. حتی می توانید طرفداران رسانه های اجتماعی را به صورت فعالانه درگیر کنید و قبل از اینکه دومی راهی بازار شود ، نظرات آنها را در مورد محصولات جدید یا جدید محصولات خود بخواهید.

در حقیقت ، شما حتی می توانید پیروان خود را به خریداران بار اول محصول خود تبدیل کنید تا بینش بهتری در مورد میکس محصول و قانون اساسی محصول بدست آورید. این عمل یک رابطه دو طرفه با مشتریان ایجاد می کند که باعث تقویت و تقویت روابط می شود.

غول قهوه Starbucks ، کمپینMyStarbucksIdeas را در صفحه توییتر خود ایجاد کرد و به دلیل طعم جدید و موجود طعم دهنده ، ۳۰۰ ایده را به طور مستقیم از این کمپین جمع کرد. این طور نیست که سازنده غول پیکر قهوه اگر پیش رفته بود و بدون توجه به نظر مشتری ، طعم های خود را شروع می کرد ، با پوسته پوسته می شود. اما پس از آن ، آنها می خواستند که مشتریان خود احساس ارزش کنندگی کنند و بخشی از یک مارک تجاری که تلاش می کند فراگیر باشد ، باشد.

# ۳ از ویژگیهای جدید برای پیشبرد حضور در رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید

خوب است به محض راه اندازی ویژگی های جدید رسانه های اجتماعی را آزمایش کنید. از جمله پستهای قابل فروش اینستاگرام ، ژئوفیلترهای درخواستی Snapchat برای مشاغل یا Live Live Facebook استفاده کنید. تمام این ویژگی های جدید نیروگاه می تواند تجارت شما را به سطح بعدی سوق دهد.

اکنون ، برای اینکه از آخرین به روزرسانی های رسانه های اجتماعی غافل نشوید ، هشدارهای گوگل را برای ویژگی های رسانه های اجتماعی جدید تنظیم کنید که باعث اطلاع شما شود. و به محض شنیدن چیزی که ارزش وقت ، تلاش و انرژی شما را دارد ، طوفان مغزی در مورد آنها شروع کنید. جای نگرانی نیست ، اگر نتیجه مثبتی به دست نیاورید ، همیشه می توانید از کشتی ها پرش کنید.
یکی از جالبترین ویژگی هایی که Reddit را بسیار مد نگه می دارد ، جلسات AMA آنهاست. برایشروع کنندگان ، یک جلسه AMA به شما امکان می دهد مغز شخص میزبان جلسه را انتخاب کنید.

حتی باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ، هنگامی که برای انتخابات مجدد در سال ۲۰۱۲ شرکت می کرد ، AMA Reddit را انجام داد. اینگونه نیست که AMA در انتخابات مجدد برای او پیروز شد ، اما بعداً ، AMA به اوباما کمک کرد تا با او ارتباط برقرار کند. رای دهندگان در سطح شخصی.

امروز ، می توانید AMA را در Twitter ، Facebook ، Quora و یوتیوب نیز انجام دهید.

# ۵ چراغ مکالمه را نگه دارید

با طرفداران خود صحبت کنید که گویی در حال مکالمه یک فنجان قهوه هستید. لحن گفتگو و آموزنده را حفظ کنید. از کارهای تبلیغاتی خودداری کنید. به صورت کامل. طبق گفته Sprout Social ، از ۸۶ درصد کاربران رسانه های اجتماعی که از یک یا چند مارک پیروی می کنند ، ۶۰ درصد به دلیل محتوای تبلیغاتی بیش از حد احساس نارضایتی کرده اند.

و در صورت عدم اطمینان از ماهیت محتوا ، قسمت تبلیغاتی را کمی غرق کنید تا از صدایی مانند یک سوء استفاده جلوگیری کنید.

پانچ: پیام رسان رسانه های اجتماعی خود را سبک و سرگرم کننده نگه دارید – بقیه مراقب خود خواهند بود.

# ۶ از قانون ۷۰/۲۰/۱۰ پیروی کنید

خوب است اگر می توانستید خدمات استراتژیکی را برای استراتژیک کردن پست ها و تبلیغات در رسانه های اجتماعی خود استخدام کنید. اگر اینگونه نباشد ، می توانید روشهای مختلف بازاریابی رسانه های اجتماعی را که توسط شرکتهای مختلف اعمال می شود ، مطالعه کنید و ببینید چه چیزی می تواند برای شما مفید باشد.

استخدام

کوکا کولا از قانون ۷۰:۲۰:۱۰ پیروی می کند. ۷۰٪ مخفف پست های کم خطر است که شامل خبرنامه های ایمیل ، پست های اجتماعی روزانه و غیره است. ۲۰٪ از پست ها بر فشار اجتماعی بزرگ پرداخت شده ، برنامه های ویژه خبرنامه و موارد دیگر تمرکز دارد. ۱۰٪ پایانی روی مبارزات پرخطر و پر درآمد است – این می تواند در صورت ارتباط با مصرف کنندگان ، مورد آزمایش قرار نگیرد اما نوعی مکاشفه است.

اینگونه است که Pretzel مشتریان جدید را هدف قرار می دهد ، آزمایش های مربوط به محصول را انجام می دهد و حتی باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

پانچ: با قانون ۷۰:۲۰:۱۰ به تعادل مناسب در پیام رسانهای اجتماعی بپردازید.

# ۷- با Newsjacking خوب شوید

درگیر شدن با رویدادهای فعلی برای برجسته کردن ایده ها یا زاویه شغل شما قطعاً مسافت پیموده کاری شما را در رسانه های اجتماعی قرار می دهد. از تعطیلات ، اکران فیلم ، مسائل سیاسی یا هر چیزی که خبر خبری محسوب می شود ، می توانید کمی با آن بازی کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

در اینجا مثالی از Zomato آورده شده است که از رویدادهای جاری برای تبلیغ برند خود استفاده می کند:
اگر فکر می کنید فقط یک یا دو بار در ماه می توانید پست کنید و سپس با فعالیت رسانه های اجتماعی خود برای ماه انجام می شود ، دوباره فکر کنید. شما باید هر روز وقت را حک کنید ، من هر روز تکرار می کنم ، برای ارسال ، پاسخ دادن و به اشتراک گذاشتن مکالمات.

اگر فکر می کنید ارسال در سکوهای اجتماعی یک وقت گیر و یک تمرین خسته کننده است ، پس بهتر است به هیچ وجه حسابی نداشته باشید. با این وجود ، چقدر برای ارسال و چند بار ارسال در رسانه های اجتماعی بستگی به بستر مورد نظر شما دارد.

خوب ، هیچ محدودیتی برای توییتهایی که می توانید هر هفته ارسال کنید وجود ندارد. با این حال ، طبق گفته HubSpot ، شما نباید بیشتر از ۵ بار در هفته در Facebook ارسال کنید.

پانچ: در اینجا کلمه عملی است. پیام یک بار در یک ماه آبی فقط یک بار شما را در یک ماه آبی منتقل می کند.

# ۹ بستر بستر را در ادامه با بخش مخاطبان تنگ کنید

این بدان معناست که اگر می خواهید با افراد ۱۸-۲۴ ساله ارتباط برقرار کنید ، پس باید در اسنپ چت ، اینستاگرام و توییتر سرمایه گذاری کنید. و اگر دانشجویان دانشگاه را هدف قرار می دهید ، توجه به داده های ارائه شده توسط مرکز تحقیقات پیو ، باید توجه خود را به لینکدین هدایت کنید.

به همین ترتیب ، شما باید روی پیام خود نیز تمرکز کنید. چگونه می خواهید خود را قبل از مخاطبان هدفمند خود معرفی کنید؟ در هر صورت ، اطمینان حاصل کنید که ایده های مدیریت و استراتژی کلی رسانه های اجتماعی شما مطابقت کامل دارند. اگر هنوز از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود مطمئن نیستید ، همیشه می توانید از آژانس های برتر بازاریابی رسانه های اجتماعی که ارائه دهنده خدمات مؤثر SMM به مشاغل هستند ، استخدام کنید.

ایده

Punchline: انتخاب بستر مناسب با توجه به بخش مخاطبان خود ، می تواند چشم انداز تبلیغات رسانه های اجتماعی شما را ایجاد یا متزلزل کند.

# ۱۰ استراتژی بوم را دنبال کنید

به عنوان گورو بازاریابی Rیان تعطیلات در کتاب خود می گوید: “ایگو دشمن است:” بوم ها را برای نقاشی دیگران پیدا کنید. به عبارت ساده: به افراد کمک کنید تا رشد کنند و به شما نیز کمک می کنند تا رشد کنید.

برخی از افراد از به اشتراک گذاشتن توییت و حتی محتوای دیگران اجتناب می کنند ، زیرا آنها معتقدند که ممکن است طرفداران و دنبال کنندگان خود را در این روند از دست بدهند. این روش صحیحی در دنیای اجتماعی نیست.

برعکس ، شما باید از صفحه توییتر خود به عنوان بوم استفاده کنید تا تصویری زیبا از افراد دیگر بکشید. رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد مردم است. این درمورد ارائه اطلاعات به مردم و کمک به آنها در حل مسائل است.

اشتراک مطالب دیگران می تواند به اعتماد و اقتدار در بین طرفداران شما کمک کند.

پانچ: با دیگران کاری کنید که می خواهید با شما انجام دهند.

# ۱۱ هدیه و کوپن های هدیه را به یک امور روزانه تبدیل کنید

این را تکرار می کنم: هدیه دادن را به یک امر روزانه تبدیل کنید. بدون شک سازماندهی مسابقات حمایت شده به صورت هفتگی / ماهانه توسط شرکتهای تجاری ممکن است به مشاغل کمک کند تا مشتریان مکرر را تولید کنند و به نوبه خود ، منجر به تولید همین موارد شوند. با این حال ، سحر و جادو فقط زمانی اتفاق می افتد که مسابقات را یک امر روزانه کنید. این بدان معناست که پیروان اجتماعی شما مطمئناً بارها و بارها به بازی باز می گردند ، در نتیجه ترافیک و تعامل کلی شما را تسریع می کنند.

اگر فکر می کنید سرمایه گذاری بیش از حد است ، دوباره فکر کنید. میزان سرمایه گذاری مربوط به تعداد فروش شما با گذشت زمان خواهد بود.

و بله ، البته ، فقط محصولات فیزیکی نیست. حتی می توانید نکات و ترفندهایی را به عنوان روزانه رایگان ارائه دهید. این خیلی سردرد نیست ، درسته؟

شرکت هوندا در طول یک ماه رقابت خود در رسانه های اجتماعی ، وزنه های رسانه ای اجتماعی خود را ۱۲۲۱٪ افزایش داد.

برای اجرای مسابقات رسانه های اجتماعی می توانید از این ۶ ابزار استفاده کنید.

کارنامه: هدیه های بیشتر به معنای دنبال کننده های بیشتر برای تجارت شما است.

# ۱۲ با کیفیت بالا و محتوای معتبر به اشتراک بگذارید

برای ورود به کتاب های خوب Google ، باید لینک های بیرونی متنوع و با کیفیتی ایجاد کنید. با اشتراک گذاری مطالب باکیفیت و معتبر در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به راحتی می توانید به این هدف دست پیدا کنید.

نتیجه گیری:

راز موفقیت در رسانه های اجتماعی مشغله غیرقابل انکار مشتری است. راهکارهای فوق را برای استفاده از آنها قرار دهید تا مشتریان خود را درگیر و خوشحال باشید و مهمتر از همه ، تبدیل همزمان در همان زمان.

اگر در مورد استراتژی های شگفت انگیز دیگری که می تواند باعث جذب مشتری در رسانه های اجتماعی شود ، می دانید ، در کادر تفسیر با ما در میان بگذارید.